fbpx

Faq

/ întrebări frecvente

Pentru a plasa o comandă, este necesar să te înregistrezi. După înregistrare vei avea acces și la alte opțiuni: sumarul comenzii, istoricul comenzii, descarca factura.

Pentru a plasa o comandă este necesar să efectuezi o plata online cu cardul prin Stripe (Visa/Mastercard). Toate plațile sunt facilitate printr-un procesator de plăți terțe – Stripe.com. Wooba poate înlocui procesorul său de plăți terță fară a trimite o notificare. Taxele se fac numai prin intermediul platformei Wooba. Notă: Niciodată nu iți vom trimite un email prin care să îți solicităm să faci plata într-un anumit cont bancar. Îgnoră orice astfel de emailuri și nu iniția plata. În aceste situații te rugăm să redirecționezi emailul nemodificat către adresa: contact@wooba.ro

Livrarea se poate face pe teritoriul Uniunii Europene și SUA. Livrarea se va face la adresa de expediere indicată de client.

Timpul de livrare este de obicei de 5-7 zile lucrătoare pe teritoriul Romaniei, 14-20 zile în Uniunea Europeana și 20-30 zile în Statele Unite ale Americii. Transmitem coletele de Luni până Vineri, acest lucru înseamnă că zilele de Sâmbătă și Duminică nu se iau în calcul, nefiind zile lucrătoare. La fel și zilele de Sărbători legale sunt considerate zile nelucrătoare. Calculul zilelor de livrare începe după transmiterea confirmării de expediere. În cazul în care un produs nu mai este disponibil sau din orice alt motiv nu poate fi trimis îți vom trimite o notificare.

Wooba Deco SRL oferă clienților săi LIVRARE GRATUITĂ PE TERITORIUL ROMÂNIEI PENTRU TOATE CONTRACTELE ÎN VALOARE DE PESTE 500 RON. În cazul în care valoarea comenzii nu depășește această valoare, costurile de livrare vor fi incluse în preț, după cum urmează: Fan Courier : 25 RON

Taxa de livrarea pe teritoriul Uniunii Europene (excepție Romania) si Statele Unite se calculeaza automat la completarea adresei de livrare.

Comenzile noastre sunt livrate si prin serviciul de gestiune logistica LOGYSTEC.  

Pentru a iniția un retur, este suficient să completezi formularul de returnare din contul tău de client unde va fi necesar să transmiți adresa de unde curierul va prelua coletul. Te rugăm să ai coletul pregătit pentru când vine curierul și să te asiguri că produsele sunt ambalate corespunzător și coletul este sigilat. Poți utiliza ambalajul original în care ai primit comanda.

În cazul în care produsele prezintă defecte, constatate în termen de cel mult 2 zile lucrătoare de la livrare sau intervenite în perioada de garanție, stabilită conform legii române, te rugăm să ne adresezi o reclamație transmisă prin e-mail la adresa contact@wooba,.ro sau prin formularul de contact disponibil pe site și să returnezi Produsele, conform procedurii arătate în acești Termeni și Condiții.

Returul transmis prin formularul de retur disponibil în contul de client este gratuit. În cazul în care Clientul alege o altă metodă de livrare a returului, costul transportului va fi suportat de Client și nu va fi rambursat de către Vânzător.

CLOSE
Add to cart